i want to fly
انجمن علمی زبان انگلیسی مدرسه راهنمایی تیزهوشان شهید بهشتی بروجرد

I want to fly

like a bird in the sky

opening my wings wide

until I reach the place of God

I want to walk

on the silver cloth of the clouds

looking down from the sky

until I reach the place of God 

I want to sing

like the sound of the wind

letting myself float in the sky

until I reach the place of God

I'm trying to forget

all the worries in my head

I'm blowing all them down

down from the sky to the ground

 I'm moving really fast

can't anyone see me past

wanna see the world beyond

I swear I'll reach that high

*****************

می‌خواهم مثل یک پرنده در آسمان پرواز کنم

بال‌هایم را بگشایم و به سوی خدا بروم. 

می‌خواهم بر روی پارچه نقره ای ابرها راه بروم

از اوج آسمان به زمین بنگرم و به سوی خدا بروم.

می‌خواهم مثل صدای باد آواز بخوانم

خود را در آسمان رها کنم و به سوی خدا بروم. 

سعی می‌کنم که تمام دلواپسی‌هایم را فراموش کنم

پس همه آن‌ها را از آسمان به زمین سرازیر می‌کنم.

به سرعت در حال گذرم

هیچ‌کس عبور مرا نمی‌تواند ببیند

من قسم می‌خورم که به آن اوج خواهم رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط